Zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić zakupioną biżuterię?
Odstąpienie od umowy sprzedaży
Większość biżuterii Slow Silver Jewelry można zwrócić przez dwa tygodnie od momentu otrzymania przesyłki – wyjątkiem jest biżuteria spersonalizowana oraz wykonana w ramach zamówienia indywidualnego (szczegóły znajdziesz poniżej). Nie musisz nam podawać przyczyn zwrotu, ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli napiszesz dlaczego biżuteria nie spełnia Twoich oczekiwań. Staramy się ciągle rozwijać i doskonalić nasze usługi – opinie naszych klientów to podstawa dla zmian na lepsze. Jak dokonać zwrotu biżuterii, czyli odstąpić od umowy sprzedaży?
- Wpierw napisz do nas – możesz wysłać maila bezpośrednio na adres studio@slowsilver.pl lub posłużyć się formularzem kontaktowym dostępnym na stronie. Żeby odstąpić od umowy sprzedaży należy napisać oświadczenie, w którym znajdą się dane zamówienia. Masz na to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- Możesz posłużyć się formularzem oświadczenia, który znajdziesz na dole strony. Uzupełnione oświadczenie prześlij do nas w postaci pliku pdf, skanu lub zdjęcia.
- Otrzymasz od nas maila zwrotnego z potwierdzeniem odebrania oświadczenia. Od tego momentu masz kolejne dwa tygodnie na odesłanie nam biżuterii.
- Gdy tylko przesyłka do nas dotrze, zwrócimy Ci koszty poniesione w momencie składania zamówienia, czyli cenę biżuterii i dostawy. Opłacenie przesyłki zwrotnej należy do Ciebie. Na przelanie pieniędzy mamy również dwa tygodnie, ale zawsze staramy się to zrobić jeszcze tego samego dnia.
- Warunkiem wypłacenia pełnej kwoty jest zwrócenie kompletnej biżuterii. Jeśli biżuteria będzie uszkodzona, albo będzie nosiła ślady użytkowania, które wpłyną na jej wartość, zwrot pieniędzy nie będzie pełen.
- Nie jest to punkt obowiązkowy, ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli dasz nam znać, gdy pieniądze znajdą się na Twoim koncie.
Co w przypadku zamówień indywidualnych oraz biżuterii spersonalizowanej?
Biżuterii spersonalizowanej i wykonanej na specjalne zamówienie nie można zwracać. Treść ustawy, która o tym mówi, znajdziesz w naszym regulaminie. Tutaj postaramy się to wyjaśnić w jak najprostszy i zrozumiały sposób. Zacznijmy od tego co dokładnie rozumiemy przez produkty spersonalizowane i wykonane na specjalne zamówienie.
Biżuterię Slow Silver Jewelry można personalizować w różny sposób – przeczytasz o tym dokładnie i zobaczysz przykłady w zakładce Oferta. Personalizacja biżuterii polega na:
- Dodaniu graweru na wewnętrznej stronie pierścionka
- Wybraniu kamienia, który nie jest w regularnej ofercie sklepu, a realizacja będzie wymagać zamówienia go w szlifierni lub sprowadzenia do Polski.
- Wybraniu materiału, który nie jest w regularnej ofercie dla danego produktu (zamówienie pierścionka ze złota, jeśli w ofercie jest on dostępny wyłącznie w srebrze).
- Wprowadzeniu jakichkolwiek innych modyfikacji do projektu zgodnie ze wskazaniami zamawiającego.
Zamówienie indywidualne to każdy egzemplarz biżuterii zaprojektowany i wykonany według wskazań zamawiającego. Co to oznacza? Jeśli chcesz, żebyśmy zaprojektowali od podstaw biżuterię tylko dla Ciebie, nie będzie ona wówczas mogła być zwrócona.
Jak przebiega proces reklamacji?
Gwarancje i naprawy
Wszystkie produkty Slow Silver Jewelry są objęte roczną gwarancją. Nie obejmuje ona uszkodzeń mechanicznych powstałych przez niewłaściwe użytkowanie i przechowywanie biżuterii. Jeśli jednak jest ona w jakikolwiek sposób wadliwa z naszej winy, oczywiście podejmujemy się bezpłatnej naprawy w ramach gwarancji lub wykonania nowego egzemplarza. Jak złożyć reklamację?
- W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami i opisz jaki pojawił się problem.
- Wyślij do nas formularz reklamacyjny, który możesz pobrać da dole strony. Opisz dokładnie co się stało i jeśli to możliwe – załącz zdjęcia. Pozwoli nam to wstępnie ocenić jakie mogły być przyczyny uszkodzenia lub wadliwego funkcjonowania.
- Po otrzymaniu od nas wiadomości z wstępną oceną zakresu naprawy, prześlij biżuterię na nasz adres. Wtedy, mając ją w ręku, będziemy mogli w pełni rozpatrzyć reklamację i ustalić w jaki sposób najlepiej rozwiązać zaistniały problem.
- W zależności od tego co wspólnie postanowimy, możemy wysłać Ci nowy produkt, zwrócić pieniądze lub podjąć się bezpłatnej naprawy.
- Jeśli zgłoszone przez Ciebie wady wynikają z niewłaściwego użytkowania lub przechowywania, albo powstały w wyniku zdarzenia losowego (uszkodzenia mechaniczne), możemy podjąć się naprawy odpłatnie.
Zmiana rozmiaru pierścionka
Wyjątkową sytuacją jest zmiana rozmiaru pierścionka. Wiemy, że nie zawsze jest możliwe dokładne sprawdzenie rozmiaru, zwłaszcza w przypadku pierścionków zaręczynowych. Dlatego jeśli okaże się, że pierścionek jest zbyt mały, lub zbyt duży poprawiamy rozmiar bezpłatnie – jedyny koszt, który musisz ponieść, to koszt przesyłki w obie strony. Szczegóły znajdziesz w zakładce Często zadawane pytania.
O czym jeszcze warto pamiętać?
Tworząc naszą biżuterię wykorzystujemy naturalne kamienie, które posiadają inkluzje i rysy. Nie wpływają one na jakość biżuterii i nie świadczą o jej wadliwości. Dla nas jest wręcz przeciwnie – dzięki temu każdy kamień jest wyjątkowy i ma szczególny urok.
Pamiętaj, że jeśli masz jakiekolwiek pytania czy wątpliwości, zawsze warto do nas napisać. Chętnie odpowiadamy na wszystkie wiadomości i staramy się zawsze pomóc i znaleźć rozwiązanie dla każdego problemu.
Pliki do pobrania
Klikając na przyciski, możesz pobrać formularze oświadczeń, dzięki którym można odstąpić od umowy sprzedaży zakupionego przedmiotu, odstąpić od umowy w przypadku wpłacenia zaliczki oraz zgłosić reklamację. Po wypełnieniu dokumentów możesz je zeskanować lub zrobić im zdjęcie i przesłać na naszego maila. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, koniecznie napisz.